FAQ
Ofte stilte spørsmål
Hvor er pakken min?
For å spore pakken din kan du gå til ordreoversikt og klikke på knappen for pakkesporing.
Hvordan benytter jeg angreretten?
Du kan angre på kjøp av varer fra Greencom innen 14 dager. For å benytte deg av åpent kjøp:
Jeg ønsker å returnere varen min. Hvordan gjør jeg det?
Frakt og levering
Hvordan sporer jeg pakken min?
Gå inn på "Min side". Inne på den ordren du ønsker å spore vil du finne en sporingslink. Klikk på denne og du vil kunne se oppdatert status for hvor din pakke befinner seg.
Jeg bestilte med hjemlevering. Hvordan avtaler jeg levering?
I sporingslinken finner du detaljer om leveringen og instruksjoner om hvordan du kan avtale levering.
Produktet mitt er ødelagt under transport. Hva gjør jeg?
Produkthjelp og retur
Jeg ønsker å returnere varen min. Hvordan gjør jeg det?
Hvor lang tid tar det å reparere mitt produkt?
Normal behandlingstid for service/reparasjon er 1-2 uker.
Jeg vil benytte angrerett. Hvordan gjør jeg det?
Jeg har returnert en vare. Når får jeg pengene mine tilbake?
Du kan forvente å få pengene dine tilbake innen 10 virkedager. Hvor lang tid det faktisk tar avhenger av hvilken bank du bruker.
Greencom-PC retur
Ordre og produkter
Hvordan kanseller jeg ordren min?
Gå inn på "Min side" og finn den aktuelle ordren. Dersom din ordre ikke plukkes kan du velge å slette hele eller deler av ordren.
Spørsmål om min ordre
Hvis du har noen spørsmål om ordren din, så kan du kontakte oss på info@greencom.no eller 96 90 46 63.
Betaling og forsikring
Hvordan betaler jeg hos dere?
sdfsdf
Greencom-PC
Hva innebærer 3 års garanti på Greencom-PCer?
Får Pcen en funksjonssvikt innenfor garantitiden, så kan du sende maskinen inn til service, så fikser vi opp i dette! Service tar rundt 4-7 dager, avhengig av problemet og om vi har de nødvendige erstatningskomponentene til reperasjon på lager.
Spørsmål om min Greencom-PC