Ofte stilte spørsmål
Ofte stilte spørsmål
Hvordan benytter jeg åpent kjøp?
Hvor er pakken min?
For å spore pakken din kan du gå til ordreoversikt og klikke på knappen for pakkesporing. Du har også mottatt en sendingsbekreftelse med sporing da den ble sendt.
Jeg ønsker å returnere varen min. Hvordan gjør jeg det?
Betaling og forsikring
Hvordan betaler jeg hos dere?
Hos oss kan du trygt og enkelt betale med klarna, kort, Vipps eller postoppkrav. Klarna tilbyr delbetaling og utsatt betaling. Mer informasjon angående betalingsutsettelse og nedbetaling med Klarna ser du i kassen eller inne på deres nettsider: https://klarna.no
Frakt og levering
Hvordan sporer jeg pakken min?
Gå inn på "Min side". Inne på den ordren du ønsker å spore vil du finne en sporingslink. Klikk på denne og du vil kunne se oppdatert status for hvor din pakke befinner seg.
Du finner også en link med sporingen i sendingsbekreftelsen du har fått på e-post.
Jeg bestilte med hjemlevering. Hvordan avtaler jeg levering?
I sporingslinken finner du detaljer om leveringen og instruksjoner om hvordan du kan avtale levering.
Produktet mitt er ødelagt under transport. Hva gjør jeg?
Produkthjelp og retur
Jeg ønsker å returnere varen min. Hvordan gjør jeg det?
Hvor lang tid tar det å reparere mitt produkt?
Normal behandlingstid for service/reparasjon er 1-2 uker. Dette varierer etter pågang.
Jeg vil benytte angrerett. Hvordan gjør jeg det?
Jeg har returnert en vare. Når får jeg pengene mine tilbake?
Du kan forvente å få pengene dine tilbake innen 10 virkedager. Hvor lang tid det faktisk tar avhenger av hvilken bank du bruker.
Greencom PC retur
Ordre og produkter
Hvordan kansellerer jeg ordren min?
Gå inn på "Min side" og finn den aktuelle ordren. Dersom din ordre ikke plukkes kan du velge å slette hele eller deler av ordren. Du kan også sende en melding til oss i chatten, så stopper vi den for deg.
Spørsmål om min ordre
Greencom PC
Hva innebærer 3 års garanti på Greencom PCer?
Får PCen en funksjonssvikt innenfor garantitiden, så kan du sende maskinen inn til service, så fikser vi opp i dette! Service tar rundt 4-7 dager, avhengig av problemet og om vi har de nødvendige erstatningskomponentene til reperasjon på lager samt. eventuell pågang.
Spørsmål om min Greencom-PC
Hvis du har noen spørsmål om ordren din, så kan du kontakte oss på support@greencom.no eller 40 00 01 61.